گناه

چند وقته تقریبا چند ساله که یه چیزی رو حس می کنم و تو این چند سال بیشتر بهم ثابت شده.

نمیدونم واقعا واقعیت داره یا نه؟ ولی حس من کم اشتباه می کنه. حس می کنم که خدا نمی خواد من گناه کنم. هیچ گناهی، از کوچیک تا بزرگ.

این خوبه که یه دستی نذاره گناه کنی ولی خب بعضی گناه ها رو آدم دوست داره انجام بده.

اماااااااا . . . اما گناهی که می کنی هر چقدر که لذت داشته باشه، لذتش زیاد نیست، زود تموم میشه. اگر گناه نکرده باشی شاید این لذت زود گذر رو نبری ولی بعد از چند وقت حس خوبی بهت دست میده. اعتماد به نفست بیشتر میشه.

هر وقت که میخوام گناهی بکنم تو کارم یه گره ای می افته یا اصلا نمیشه و قشنگ حس می کنم که خدا نمی خواد اون کار رو بکنم و بعدا میبینم چه خوب شد که اون کار رو نکردم. اولا دوست نداشتم که اینجوری میشه و ناراضی بودم، ولی چند وقتی که گذشت، فهمیدم چقدر خوبه که اینجوری میشه و دیگه الان راضیم. هر وقت هم که میخوام گناهی کنم و گره می افته، هر چقدر هم که گرهه کوچیک باشه فوری میفهمم موضوع از چه قراریه همونجا تمومش میکنم.

حالا فکر نکنید که من خیلی مومن و حزب ا... ایم ها نه اصلا. خیلیا بهم میگن تو اصلا خدا رو قبول داری؟ یا میگن دین و ایمون داری؟ این حرف ها رو اگه به اونا بگم میگن مگه تو به خدا اعتقاد داری؟

ولی خوب .....

و اما شعر این دفعه.حال خاصی ندارم که از اون شعر بگم. این آهنگ رو تازه پیداش کردم، خیلی وقت بود دنبالش می گشتم:


خزر با ماهیا و گیل مرداش                                   زنا و بچه ها و پیر مرداش

با اون گوش ماهی های رنگ وارنگاش                   همه ریز و درشت و دم بلنداش

شمالی بوی بارون داره کوزت                               بذار مکتب بره طفل روفوزت

نرو خوش باش و قلک خالی بفروش                       بزار بار رو زمین، بردارش از دوش


راستی دارم یه شعر میگم. تموم شد میزارم تا نقدش کنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 17 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ http://my-home.blogsky.com/

یلام داداش...
خوشجالم که اینو خوندم...خیلی قشنگ بود...خوش به حالت...معلومه خیلی خدا دوست داره:)

منتظرم تا شعرت رو هم بخونم:)
همیشه موفق باشی

سلام
مرسی
شعره هنوز نصف اس
ممنون که همیشه میای

محمد مزده دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:44 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

گناه نکردن گاهی خیلی لذت بخشه
خوش به حالت دوست من ...
وبلاگ خیلی خوبی دارین
از این به بعد حتما بهتون سر می زنم
بی صبرانه منتظر شعرتون هم هستم ...
راستی ممنون که بهم سر زدید
اگه لطف کنید به اسم فولکس لینکم کنید حتما هم به من خبر بدید که با چه اسمی لینکتون کنم ممنون میشم ...
روزگار خوش
موفق باشید

ممنون به وبلاگ شما که نمیرسه
خواهش
بازم مرسی

مرجان پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:32 ق.ظ http://baranweblog.blogfa.com

شما بزار ما میام نقدش می کنیم!

خوش اومدین
حتما خوشحال میشم
ولی وقت نکردم هنوز تمومش کنم

محمد مزده پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:57 ب.ظ http://foulex.blogsky.com

ممنون دوست من
لینکتون کردم

بازم ممنون

سمیرا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.falsafeha.blogfa.com

سلام خیلی خوبه که این حسو داری حسه قشنگیه.گناه نکردن حتما لازمه اش مومن و مذهبی بودن نیست.........موفق باشی.بیا اونورا یا حق

ممنون
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد