شب شکن

وقتی تو شب گم می شدم                         ستاره شب شکن نبود

میون این شب زده ها                                 کسی به فکر من نبود

وقتی تو شب گم می شدم                         همخونه خواب گل میدید

همسایه از خوشه خواب                             سبد سبد خنده می چید


یه تصمیمی گرفتم که از این به بعد تو هر پست یه شعری بنویسم که به حالم بخوره.


با اینکه مثل قبل احساس تنهایی و ترد شدن شدن ندارم ولی امشب یه حالیم. احساس میکنم شدیدا به یک دوست به یک عشق نیاز دارم ولی کسی رو پیدا نمی کنم. نمیدونم چرا؟ حتی به اینترنتیش هم راضی ام.

موندم حیرون که توی این دنیای مجازی و حتی دنیای واقعی یه نفر پیدا نمیشه که طرز فکرش، اخلاقش شبیه به من باشه و اون هم تنها باشه تا بتونیم با دوست باشیم و همدیگر رو دوست داشته باشیم؟ عاشق هم باشیم؟ اینکه میگم عشق منظورم عشق حتما به معنی اصلیش نیست منظورم علاقه زیاده. احتمالا هست ولی چرا پیداش نمی کنم نمیدونم. امیدوارم هر چه زود تر پیداش کنم.

فکر نمیکنم انقدر آدم بدی باشم که کسی نخواد با من باشه. هر چند که دیگه بچه هایی هم که چند ساله میشناسمشون انگار ازم خسته شدن و نمی خوان با من دوست باشن ولی این حق من نیست. البته خدا هنوز مثل همیشه باهام هست و هوام رو داره، اما خب من به یه آدم نیاز دارم که من مال اون باشم اون هم مال من.

از تنهایی خسته شدم.

خدایا کمکم کن.

نظرات 3 + ارسال نظر
مست تنها دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ب.ظ http://rahekhaki.blogfa.com

سلام

میدونم که واسه غار تنهائیت واسه دو نفر بیشتر جا نیست یکی خودت و خدات

امید وارم که زندگی به کام باشه
اگه دوست داشتی به وبم سر بزن و خواستی همدیگرو لینک کن
تو یاهو برام ایمیل کن
موفق باشی

ممنون سیاوش خان که سر زدی
خدا با اینکه خیلی بزرگه ولی در قلب ما جا میشه غار من بجز من و خدام هنوز به اندازه یه نفر دیگه جا داره.
انقدر ها هم غارم کوچیک نیست.

زنده باشی هزار سال

سمیرا دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.falsafeha.blogfa.com

میدونم تنهایی خیلی سخته اما قدرشو بدون یه روزی حسرت این تنهایی ها رو میخوری.........تو بد نیستی شاید کسی لیاقت با تو بودن رو نداره موفق باشی همیشه.یا حق

ممنون سمیرا جان

فرشته جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:52 ب.ظ http://ندارم

سلام آقا عارف.منم مثل تو تنهام و نمیتونم با کسی راحت باشم جز خدا.تا وقتی که وقتش برسه باید صبرکنی.به قول سمیرا باید قدر این لحظه هارو بدونی.امیدوارم از این تنهایی در بیای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد