خواهش

امشب اولین شب احیا ست. فکر نمیکنم امروز دیگه بتونم بیام از همه کسایی که این پست رو میخونن خواهش میکنم اگر تونستین تو این شبا من رو هم دعا کنین. منم همه شما رو دعا میکنم.

فکر کنم اگر با هم و برای هم دعا کنیم زود تر از خدا جواب میگیریم.

ممنون


نظرات 2 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:46 ق.ظ

سلام خیلی اتفاقی گذارم به اینجا افتاد و این پستو دیدم نم مث خیلی های دیگه شایدم مث تو فک می کنم خیلی تنهام ولی می خوام دیگه اینطوری نباشه ...امشب منو هم دعا کنین من و خیلی های دیگه که هر کس یه جوری محتاج دعاس!

سلام
محتاجیم به دعا
ممنون که سر زدی و نظر دادی

مرجان سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:04 ب.ظ http://baranweblog.blogfa.com

خوب می نویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد